marți, 8 septembrie 2015

Provocarea "My style" in Iulius Mall

Hello,

Cine ma cunoaste, stie ca sunt pasionata de tot ce inceamna fashion si beauty. Cand am auzit ca se va organiza un concurs "Stilul meu"in Iulius Mall, am raspuns provocarii. Despre ce a fost vorba mai exact. Trebuia sa faci cumparaturi de minim 200 RON din Iulius, exclusiv haine si sa te inscrii in concurs. M-a atras premiul cel mare: imbracaminte de 1000 Ron, un voucher de 500 Ron de la Other, hair styling si make up. Am ales o vestimentatie care ma reprezinta, un fashion blogger Ioana Chisiu si m-am prezentat la concurs.

Au mai fost 2 concurente. Intrebarile au fost relativ simple din domeniul modei, gen : care sunt tendintele sezonului de primavara-vara, care este articolul de vestimentatie preferat, care este creatorul de moda preferat, daca avem un model din randul persoanelor publice,


 Dupa deliberari spre bucuria mea am aflat ca eu sunt castigatoarea marelui premiu. Nu-mi venea sa cred.

In aceeasi dupa amiaza au urmat sesiunile de hair style, make up si achizitionarea hainelor. Pentru coafura am vrut sa optez pentru ceva diferit, si in ceea ce priveste machiajul am mers pe aceeasi idee.

La final am fost epuizata dar si foarte fericita. Uite rezultatul final.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu