duminică, 22 noiembrie 2015

Cum a fost la Glamour Street Fashion Show


Hello readers,

Sunt pasionata de fashion de mult timp, de mica imi placea sa vizionez defilari pe podiumurile de moda. Concursul organizat de cei de la Glamour a fost o provocare pt mine. Dar cum a fost?
In noapte de 17 spre 18 noiembrie am plecat cu trenul la Bucuresti. Mi-am luat bilet la cuseta, ma astepta o zi plina si nu imi permiteam sa fiu obosita. Evenimentul s-a deasfasurat la Stejarii Country Club undeva in sectorul 1 aproape de Baneasa.
Am ajuns la locatie pe la 11.30. Au urmat inscrierea, apoi sesiunile de make up si hair styling. Am fost rasfatate de stilistii de la Mac Cosmetics si de la Wella.
Apoi ne-am delectat cu niste sandviciuri si bastonase de morcovi cu sos.
Au urmat repetitiile pt defilare si ultimele detalii pt eveniment. Am avut mici emotii pe catwalk, a fost o premiere pt mine, A fost ok :). Outfit : Fusa Zara, top H&M, botine @diva-charms si o geaca de piele pe care am achizitionat-o din Maroc.
Am fost 10 echipe, eu facand parte din echipa Ioanei Chisiu. Dupa defilare s-au anuntat si castigatoarele. Ce am castigat eu? Experienta si ceea ce ne-a oferit Glamour tuturor participantelor.
Mai urmeaza sa primim prin curier si un parfum Kenzo  Jeu d'Amour 50 ml.
Dupa premiere, au urmat sesiunea de poze, socializare si voie buna.
A fost frumos dar putin obositor, dupa eveniment m-am intors la Cluj, ziua urmatoare trebuind sa merg la serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu