miercuri, 16 decembrie 2015

Poftiti la o tarta raw vegan


Salutare,

De ceva vreme ma bate gandul sa prepar o prajitura raw vegan, mai pe romaneste fara coacere. Acesta a fost si principalul motiv pentru care mi-am cumparat robot de bucatarie. So, aseara a sosit momentul. Reteta este una simpla, am gasit-o pe net dar am personalizat-o putin, mie nu-mi plac prajiturile prea dulci. Fara prea multa palavrageala, iata reteta:

Blat:

  • 2 maini de nuci, au fost tinute in apa 2 ore;
  • 1 mana smochine si jumatate curmale, au fost tinute in apa 2 ore;
  • 7 linguri fulgi de ovaz
  • cardamon
Am procesat toate ingredientele in robotul de bucatarie. Am asezat ceea ce a rezultat intr-o forma de tort si l-am pus la congelator pana am pregatit urmatorul strat. 
 Crema de ciocolata:

  • 250 gr caju, au fost tinute in apa 2 ore;
  • 1 lingura cacao;
  • 1 lingura si jumatate de miere;
  • 4 linguri ulei de cocos
Toate ingredientele au fost procesate in robot pana s-a format o compozitie cremoasa. Am adaugat aceasta compozitie peste blat si am asezat din nou platoul la congelator.
Crema de portocale:
  • 150 gr cagu, inmuiate in apa 2 ore;
  • 1 portocala;
  • 1lingura de miere;
  • 4 linguri ulei de cocos.
Am adaugat crema rezultata peste cea de ciocolata.

Pentru a obtine un desert fresh, in loc de grazura, am preferat coacazele negre, iar deasupra am presaratnuca de cocos. Uite ce a iesit.

Este un desert sanatos, consistent si foarte gustos! Vi-l recomand cu drag celor care preferati preparatele raw vegan si nu numai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu