vineri, 15 ianuarie 2016

Tzatziki vegetal

Salutare,

Imi place foarte mult aceasta mancare, care se poate face atat cu iaurt cat si in varianta vegetala. Eu am optat in aceasta seara pentru a doua varianta. Am gasit mai multe retete, dar cel mai simpu de gatit mi s-a parut reteta d-nei Ligia Pop, pe care o urmaresc cu mare interes. Nu e prima data cand o pregatesc, in opinia mea este o gustare delicioasa dar si cu putine calorii. Uite si reteta:

  • 100 g seminte crude de floarea soarelui, eu le-am lasat la inmuiat de pe o zi pe alta;
  • 4 catei de usturoi;
  • 140 ml apa;
  • sare dupa gust;
  • 1/2 lamaie;
  • marar
  • 2 castraveti mari sau 4 mici
Am mixat in blender toate ingredientele, mai putin castravetii, pe care i-am razuit separat si mararul.
Rezultatul este o crema asemanatoare smatanii.
Apoi am adaugat castravetii si am ornat cu marar. Se poate consuma cu crakeri sau paine prajita.
Este un aperitiv delicios, vi-l recomand cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu