vineri, 11 martie 2016

Balsam de buze


Salutare,

Fiecare ne dorim ca buzele noastre sa fie hidratate si ingrijite. Este adevarat, avem o gama variata de sortimente in comert, dar o parte din ingrediente m-au cam pus pe ganduri. Asa ca am decis sa-mi prepar eu balsamul de buze din ingrediente naturale. Uite cum am procedat.

Ingrediente:

  • 1/2 lingurita unt de shea;
  • 1/2 lingurita ceara de albine;
  • 1/2 lingurita ulei de cocos;
  • 1/4 lingurita ulei de ricin
  • 5 picuri Vit E;
  • 7-10 picuri ulei esential de portocale
  • 1/4 lingurita miere de albine
Am pus intr-un pahar termorezistent ceara de albine si untul de shea pe care l-am asezat in baine marine pana s-au topit. Am adaugat apoi si celelalte ingrediente. Compozitia se pune in recipiente, eu am folosit special pt balsam de buze, dar se poate utiliza si o cutiuta de crema. Si gata! 

Vi-l recomand cu mare drag, este foarte simplu de facut si isi face treaba de minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu