miercuri, 23 martie 2016

Descopera meleagurile Toscanei, Italia - part I

Hello,

Imi amintesc cu placere de vacanta petrecuta in Toscana. Aceasta destinatie ma duce cu gandul la intinsele podgorii si cetatile medievale care impanzesc zona.
Sa va povestesc cum am ajuns aici. Ideea a fost de fapt a unei prietene din Baia Mare, care s-a ocupat de toata organizarea excursiei. Am zburat cu Wizzair pana in Bolognia. In aeroport am inchiriat o masina cu care ne-am deplasat in acesta perioada. Am optat pentru o cazare in povincia Chiani, la Un Angolo di Chianti.

 

Am ajuns la locatie dupa amiaza. Ziua s-a incheiat in tihna cu o cina copioasa cu specific italian.
Dimineata ne-am trezit devreme. Prima destinatie a fost Siena. M-a impresionat poarta de piatra de la intrarea in oras.

Ne-am indreptat spre centru.



 Duomul impresioneaza prin arhitectura gothica si grandoare
Urmatoarea destinatie a zilei a fost Monteriggioni.






Ne-am incheiat ziua in San Gimignano. Ma fascineaza aceste cetati medievale.







In urmatoarele postari voi continua...

O seara fabuloasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu