duminică, 8 mai 2016

Pantalonii culottes...yes or no?

Hello world,

Sezonul trecut designerii propuneau pantalonii culottes, in traducere, pantalonii 3/4 cu terminatie larga. Cand au aparut i-am privit cu suspiciune datorita formatului deosebit.
La fiecare inceput de sezon incerc sa-mi updatez garderoba in functie de tendinte, dar in acesi timp sa se potriveasca stilului personal. Pentru ca degeaba vrem sa fim la moda, daca propunerile marilor casa de moda nu se armonizeasa tiparului personal. Vreau sa-ti marturisesc ca eu mi-am achizitionat aceasta pereche de culottes abia saptamana trecuta, apoi am cautat informatii cum se pot purta. Avand talia inalta, merge foarte bine un top scurt pana in talie sau o camasa, in functie de locul unde mergem. Putem sa-i purtam cu incaltaminte cu toc sau flatters cu varful ascutit. Si uite asa culottes fac parte din garderoba mea, si ma simt foarte confortabil purtandu-i.











Detalii outfit: sacou H&M, top Orsay, culottes Orsay, sandale Benvenuti. geanta plic Accessorize
Este challenging sa luam un articol vestimentar, care la prima vedere nu e stilul nostru si sa incercam sa-l integram in garderoba personala. Incearca si nu vei regreta!

O saptamana minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu