miercuri, 15 iunie 2016

7 zile in Tenerife- part III


Hello,

Explorarea insulei a continuat cu vizitarea Parcului Del Drago, din statiunea Iclod de los Vinos, situata in partea nordica.

Drago Milenario sau arborele dragon este specific insulelor Canare si a uimit botanistii prin faptul ca nu a evoluat aproape deloc ca specie din epoca
dinozaurilor si pana acum. Alte curiozitati legate de acest arbore sunt forma de ciuperca, data de trunchiurile separate care cresc alaturi si la un moment dat se rasfira si rasina sa care, in contact cu aerul, devine rosie ca sangele. Unii exagereaza, spunad ca varsta este de doua-trei mii de ani, in realitate acest exemplar impunator , cel mai vechi cunoscut , avand probabil 600 de ani. si a ajuns una dintre atractiile principale din Tenerife. Nici nu-i de mirare avand in vedere aspectul misterios, bine pus in valoare de gradina care te duce cu gandul la vrajitori si formule magice.
Parcul este impanzit de vegetatie exotica.










Cand am terminat de vizitat parcul deja incepuse sa ploua. Asa cum iti spuneam in prima postare despre Tenerife este o mare diferenta de temperatura intre partea nordica si cea sudica a insulei, cel putin in luna mai , cand am fost eu.


Cam asa arata piscinele naturale

Pentru ca vremea devenise ploioasa ne-am urcat in masina, indreptandu-ne spre statiunea Los Americanos unde am servit pranzul.


Apoi directia spre Los Gigantos, unde aveam cazarea. Ne-am petrecut seara admirand statiunea, oceanul si apusul.








Experientele frumoase din Tenerife continua....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu