miercuri, 22 iunie 2016

7 zile in Tenerife- part V

Salut,

Azi este despre ultima zi in Tenerife. O drumetie pe carari si bolovani de munte, mai exact un traseu de aprximativ 3h prin satul Masca.


Satul Masca din Tenerife este unul dintre cele mai frumoase şi spectaculoase locuri de pe insulă, pe care nu trebuie să-l ratezi dacă vei ajunge aici. Acest loc a devenit din ce în ce mai popular în ultimii ani, nu este de mirare, având în vedere poziția sa geografica impresionată, localitatea fiind înconjurată de vârfuri înalțe și de păduri. Se poate ajunge cu masina sau cu taxi. Daca optezi pentru prima varianta, va fi foarte greu cu parcarea, noi am optat sa mergem cu taxiul, fiind mult mai comod. Traseul a fost spectaculos si cu multi bolovani peste care trebuia sa trecem. Dificultatea a fost una medie, mai ales pentru mine, incaltata cu tenesi, care nu aveau aderenta. A fost foarte frumos, o schimbare de peisaj.










Dupa aproximativ 3 ore am zarit oceanul, si locul de unde am luat barca cu destinatia Los Gigantos.


In aceste 5 postari am incercat sa-ti povestesc cum mi-am petrecut vacanta in Tenerife. Daca planuiesti acesta destinatie, poate vei gasi un strop de inspiratie, m-ar bucura.
Te las, ma asteapta un antrenament de jogging, este reconfortant dupa o zi de munca la birou.

Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu