marți, 14 iunie 2016

7 zille in Tenerife- part II

Salut,

Loro Parque..., poate ai auzit de el. A fost destinatia noastra pt urmatoarea zi. Situat in Puerto de la Cruz, deschis inca din 1972, este unul din cele mai frumoase si interesante parcuri tematice, adresate atat copiilor cat si adultilor.
Ofera 4 tipuri de spectacole: cel cu papagali,
cu orci, cu delfini si lei de mare. Spectacolul orcilor este extrem de interesant. La indemnul antrenorilor, orcile fac sarituri acrobatice, isi misca aripioarele de parca ar aplauda publicul si, cu lovituri puternice de coada, acopera de apa primele randuri ale amfiteatrului (se ofera niste pelerine speciale de protectie; daca stati in primele randuri, nu ezitati sa le folositi, pentru ca, altfel, dusul este asigurat). Pe cuprinsul parcului veti intalni tigri, furnicari, flamingo roz deosebit de gratiosi, maimute si crocodili, manguste si, bineinteles, nenumarati papagali. Din pacate, papagalii sunt, in marea lor majoritate, tinuti in niste custi destul de mici.
Mie cel mai mult mi-a placut spectacolul leilor de mare.


Dar nici delfinii nu  s-au lasat mai prejos


Orcile sunt imense.

Mai mult de 5 ore ne-am plimbat prin parc si nu ne-am plictisit.










In acea zi m-am vazut din nou copil si mi-am amintit de sepectacolul cu definii de la delfinariul din Constanta, unde am fost cu parintii in copilarie.

Povestea va continua, stai pe aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu