duminică, 12 iunie 2016

White never fades

Salut,

La sfarsitul lunii trecute H&M implinea 5 ani de cand este in Romania. Datorita acestui fapt a fost o campanie promotionala prin care se acorda
20% reducere la orice achizitie facuta in magazine. Bineinteles ca am profitat de aceasta ocazie. Cand am intrat in magazinul din Polus, aceasta fusta creion "mi-a tras cu ochiul", apoi am cautat un top, care sa se asorteze, si uite asa in mai putin de 15 minute am creat un nou outfit. Imi place foarte mult non-culoarea alb, mai ales vara, lumineaza orice tinuta. Mai mult, din lipsa de inspiratie, albul salveaza situatia.









Alegand orice piesa vestimentara alba, nu vei da gres! Outfit details: top H&M, fusta H&M, sandale Benvenuti, geanta plic din piele Diamanti

O saptamana minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu