luni, 11 iulie 2016

Festivals are here...what should I wear

Salut,

Este sezonul festivalurilor in aer liber, saptamana aceasta va fi Electric Castle, si ma gandeam la cateva tinute. Exista o multitudine de variante, dar este foarte important sa ne simtim bine si confortabil cu ceea ce purtam. Eu am ales doua tinute, una boho chic si cealalta sport.
Mi-a placut foarte mult aceasta rochie pt ca imi confera o mare libertate de miscare. Eu as opta sa o port chiar si la serviciu peste niste pantaloni skinny si stilettos. Ador choker-ul de la gat, si vreau sa-ti marturisesc ca a fost al mamei mele. Moda e ciclica, asa cum putem observa urmarind tendintele. Uite prima tinuta.








Pentru a doua tinuta am ales niste pantaloni scurti, top si o camasa lunga, care se poate purta atat incheiata cat si descheiata.




Outfit details: All H&M, geanta crem am achizitionata din Maroc, iar pe cea neagra de la un Expo Bag
E tarziu...te las. Si distractie faina la festivalurile care se apropie!

Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu