duminică, 11 septembrie 2016

Stilul androgin intre feminitate si masculinitate


Hello world,

Azi m-am gandit sa-ti povestesc despre stilul androgin sau de inspiratie masculina. Imi place tocmai pentru ca este special, deosebit, dar si foarte comod. In crearea tinutelor ma feresc cat pot de banalitate.
De-a lungul timpului stilul androgin a fost un subiect de interes si intriga, in acelasi timp. In cartile de istorie gasim o serie de exemple interesante despre ‘androginii’ care au captivat societatea cu stilul lor vestimentar, ce a creat mari confuzii asupra genului lor. Ei erau adeptii si fanii unor personalitati ce au schimbat lumea modei, precum Coco Chanel sau Marlene Dietrich. 
Eu am abordat acest stil in doua variante: purtand pantofi cu talpa joasa si stilettos. Recunosc ca in a doua versiune m-am simtit mult mai bine. 








Lasa-te cucerita de acest stil plin de personalitate, care iti permite sa inspiri feminitate, finete si sensibilitate, dar in acelasi timp iti creaza imginea unei femei puternice si hotarate, ce are un aer misterios si relaxat. Indrazneste sa flirtezi cu piese vestimentare de inspiratie masculina si sa combini camasi cu o croiala simpla, colorate, in imprimeuri, sau chiar albe cu pantaloni cu dunga, intr-o croiala minimalista.
Detalii outfit: constum si camasa H&M, pantofi Oxford +BENAZA, stilettos shop Romania, geanta shop Maroc.

In speranta ca ti-a placut ideea acestui stil iti doresc o saptamana minunata!

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu