luni, 10 octombrie 2016

5 zile in Barcelona & Costa Brava I

Hello,

Imi vine greu sa ma gandesc ca a trecut doar o saptamana de cand m-am intors din mini vacanta de 5 zile petrecuta in Spania.
Acest lucru se intampla in mare parte datorita faptului ca vremea la noi s-a racit foarte tare, dar ce sa zic, sa o compensam cu caldura sufleteasca. Sa-ti povestesc cum a fost. Am plecat cu o prietena si am optat pentru un pachet oferit de Wizz Tour, care a inclus tranport aerian si cazare. Am ales sa stam intr-o statiune foarte cocheta de pe Costa Brava, Santa Susanna. Avionul a aterizat in Barcelona, de unde am luat trenul spre resort, drumul a durat putin mai mult de 2 ore. Hotelul cu toate ca a avut doar 3 stele, a fost peste asteptari: situat in centrul statiunii, la 2 minute de plaja, la 5 minute de statia de tren, alegand varianta demipensiune, a fost un adevarat rasfat culinar. In alegerea hotelului am mizat pe review-rile celorlalti turisti.
Am ajuns in Santa Susanna dupa ora 21, ne-am cazat si am incheiat seara vizionand spectacolul artistic oferit de cei de la resort.
Prima zi ne-am relaxat la plaja, am facut un tur al statiunii, iar spre seara dupa cina am plecat spre Barcelona, unde ne astepta o cunostinta a Dianei. Aici am si innoptat, bineinteles dupa cateva ore petrecute in Patcha.




 Seara am ajuns in Barcelona.


Ne-am echipat si am iesit in club. Outfit: vesta Stradivarius, top Orsay, short H&M, saboti aurii Leonardo, plic din piele achizitionat din Praga

Stay close, zilele urmatoare voi continua povestea..

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu