miercuri, 7 decembrie 2016

Puloverul oversize

Hello,
În sezonul rece, principala piesă vestimentară care se regăseşte în garderoba feminină este puloverul însă, de data aceasta, conform noilor tendinţe, cel oversize se numără pe lista pieselor vestimentare favorite.
Puloverul oversize... I just love it. Recunosc, nu sunt adepta item-uri-lor oversize pentru ca nu ma prea avantajeaza, dar aceasta idee despre care vreau sa va vorbesc azi m-a cam prins. In general imi plac tinutele minimaliste si in acelasi timp chic. Outfit-ul propus de mine e unul foarte lejer potrivit pentru o plimbare prin oras intr-o zi insorita de toamna tarzie. Tocmai de aceea am ales cizmele peste genunchi fara toc. Am completat tinuta cu o fusta din piele, pulover overzise, iar ca accesorii am ales geanta din piele naturala de la @diamanti.ro si manusile fara degete de la Meli Melo.











 Outfit details: Cizme peste genunchi Anna Cori, fusta din piele New Look, Pulover hand made, manusi Meli Melo, geanta Diamanti.ro.
In speranta ca v-a placut propunerea mea, va doresc zile insorite pline de bucurie.

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu