marți, 22 decembrie 2015

Bautura energizanta


Hello,

Vreau sa va marturisesc faptul ca sunt foarte interesata sa particip la intruniri despre nutritie. Asa am cunoscut Sufletrit, un program organizat lunar de Anca Ignat, nutritionist si Valentina Savu. Dupa fiecare intrunire plec acasa cu noi tips-uri despre nutritie si alimentatie sanatoasa. Multumesc in acest sens organizatoarelor. So, la una din intalniri Valentina ne-a dezvaluit reteta unei bauturi energizante, asa o numesc eu pentru ca o savurez in fiecare dimineata, inlocuind cu succes micul dejun, daca o imbunatatesc cu pudra proteica. Dar cum o prepar?

Ingrdiente:

  • lapte vegetal 250 ml, care poate fi din seminte decorticate de canepa, nuci caju inmuiate in prealabil, eu am testat aceste doua variante, dar se poate folosi orice lapte. Cand am folosit nuci caju, am obtinut o consistenta mai cremoasa asemanatoare ciocolatei calde, prefer aceasta varianta;
  • cacao cruda, 4 boabe, se mai gaseste si in varianta crunch, 3 lingurite;
  • 1 varf lingurita de cardamon;
  • 1/2 lingurita guarana, face parte din categoria superalimente care poate inlocui cu succes cafeaua;
  • piper cayene
  • cuisoare
  • miere de albine dupa preferinte.
Guarana are numeroase beneficii pentru sanatate:
  • neurostimulant, creste vigilenta;
  • reduce senzatia de oboseala;
  • combate durerea de cap si migrenele;
  • imbunatateste reflexele;
  • ofera anduranta si rezistenta la stres;
  • este tonica si stimulanta pentru creier dar si pentru muschi;
  • confera o stare de bina, imbunatateste starea de spirit;
  • imbunatateste memoria si atentia la detalii, faciliteaza concentrarea;
  • reduce pofta de mancare, stimuleaza metabolismul, accelereaza arderea grasimilor.
Va recomand cu drag aceasta bautura mai ales persoanelor care nu tolereaza cafeaua si nu numai. Eu zic ca merita sa incercati!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu