miercuri, 6 iulie 2016

Delta Dunarii- un colt de rai


Hello,
Incep sa scriu acest review cu speranta ca cei ce n-au vizitat niciodata Delta Dunarii, dar totusi ar dori s-o faca se vor simti incurajati si vor lua atitudine cat mai curand.


Imi amintesc cu mare placere de excursia in Delta Dunarii din septembrie 2012. De fapt am vizitat delta o zi in cadru unui pelerinaj prin Dobrogea. Croaziera pe Dunare a inceput in Tulcea, unde am negociat cu conducatorul unei ambarcatiuni pentru o plimbare de o zi. Totul a decurs foarte bine si am putut admira imprejurimile.





Putina relaxare....
Apoi am schimbat ambarcatiunea cu o barca mai mica, fiind astfel mai usor accesul pe canale. Am vazut Delta in toata splendoarea ei, vegetatia si pasarile.









A urmat un pranz pescaresc delicios.
Apoi ne-am urcat in ambarcatiune cu destinatia Tulcea, unde am ajuns pe inserat.


 Daca vei ajunge prin zona merita sa vizitezi Rezervatia Vulcanii Noroiosi- Paclele Mari din Buzau.






In speranta ca am reusit sa te inspir sa vizitezi si tu aceste locuri minunate ale Romaniei, iti doresc o seara placuta!

Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu