luni, 8 august 2016

Bluza fara umeri

Salutare,

Bluza fara umeri mi-a captat atentia inca de la inceputul verii. Este foarte feminina si interesanta tocmai prin acest detaliu. Am ales un model boho cu maneca clopot extrem de lejer. Pata de culoare sunt pantalonii rosii pe care ii am de ceva vreme in garderoba.
Rosul este o culoare mai dificil de purtat, de aceea o combin cu non culori: alb, negru sau crem. Sandalele cu toate ca sunt foarte inalte sunt neasteptat de comode datorita platformei, iar geanta din piele de camila am achizitionat-o intr-una din vancantele mele, mai exact din Tunisia. Am calatorit in cateva tari arabe: Maroc, Egipt si Tunisia. Iti recomand daca ajungi prin aceste tari sa-ti achizitionezi articole din piele si bijuterii din argint, iar negocierea iti poate aduce un pret chiar foarte bun. Accesoriul de la gat pur si simplu il ador si e foarte in trend, in postarea precedenta ti-am marturisit ca a fost al mamei.











.
Detalii outfit: Bluza Orsay, pantaloni Caramel, sandale Stravidarius, geanta Shop Tunisia.


O saptamana minunata!

2 comentarii: