duminică, 4 septembrie 2016

Casual Friday

Salut,

De obicei vinerea, pentru ca se apropie week-end-ul, am tendinta sa ma imbrac mai lejer. Uite cum vad eu o tinuta casual pentru birou: o pereche de jeansi, o camasa si pantofi. Bineinteles ca culorile si combinatiile de culori pot varia. Mie imi place sa optez pentru culori mai sobre sau non culori, tocmai pentru ca e vorba despre un outfit de birou.
Pentru azi am ales sa port jeansi albi,  camasa, pantofi si geanta bleumarin. Jeansii albi ii gasim in mai multe variante in magazine, eu prefer aceasta varianta cu o forma dreapta, material mai plin, netransparent. Eu nu as alege varianta de skiny albi, mai ales la birou.








Detalii outfit: camasa, jeansi si pantofi Zara, geanta @dasha.ro.

Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu