marți, 20 septembrie 2016

Sacoul Capa

Salut,

Zilele acestea ma uitam la principalele tendinte propuse de marile case de moda pentru acest sezon. M-am bucurat sa vad ca, capa se afla printre ele.

Am cautat ceva vreme un sacou capa care sa-mi placa, si l-am gasit pe Fashion UP.  Pentru a alcatui acest outfit am ales o pereche de pantaloni albi drepti, un top alb si pantofii mei preferati galbeni, pata de culoare a tinutei. Imi place foarte mult aceasta combinatie de alb cu negru, o gasesc foarte eleganta si e in acea zona de safe.  Am intregit tinuta cu doua bratari aurii.





Detalii outfit: sacou Lashez de pe Fashion Up, pantaloni Poema, top Orsay, stilettos Cristina Bacio, bratari H&M.
Si daca suntem la inceputul unui nou sezon, mi-au atras atentia cateva trenduri pe care le-as aborda.
Stilul masculin, despre care am vorbit in postarea precedenta.
Catifeaua revine in forta.
Mi-a captat atentia si mi se pare foarte cool reinterpretarea corseului peste o camasa sau maleta.

Si stiulul military, care e in de mai multe sezoane.
Saptamana aceasta s-a racit simtitor afara, iar toamna si-a facut simtita prezenta. Parca imi surade o ceasa de ceai fierbinte. Multa inspiratie!

Hugs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu