miercuri, 10 februarie 2016

Crema hidratanta pentru tenul sensibil

Salutare,

In ultima perioada m-a tentat foarte mult sa-mi prepar crema pt fata. Mi-am facut o comanda consistenta de uleuri si ape florale de pe net si am cautat retete. M-a atras foarte mult site-ul Adinei Halas si uite asa totul a prins contur. Uite cum am procedat. Crema are trei faze: una uleioasa, una apoasa si ultima faza cand se adauga substantele active.

Faza uleioasa:
– 12 ml ulei de argan
– 12 ml ulei de jojoba
– 10 gr ceara de albine

Faza apoasa:
– 15 ml apa de trandafiri
– 5 ml apa de musetel
– 2 ml extract de nalba
– 10 ml gel de aloe vera

Faza finala:
– 3 picaturi panthenol (provitamina B5)
– 3 picaturi alantoina
– 3 picaturi ulei de galbenele
– 5 picaturi ulei esential de portocale

Ingredientele fazei uleioase le-am pus intr-un pahar berzelius in baine marine pana s-a topit ceara de albine. Le-am lasat putin pana amestecul a ajuns la temperatura camerei. Am omogenizat ingredientele fazei apoase intr-un bol, pe care l-am asezat putin in baine marine pentru a ajunge la aceeasi temperatura ca amestecul uleios. Am procedat apoi similar cum se prepara maioneza manual. Am adaugat putin cate putin amestecul apos in amestecul uleios amestecand continuu cu o lingurita de lemn pana s-a obtinut o compozitie omogena si cremoasa. La final am adaugat si ingredientele active. Si crema e gata!! Are o consistenta cremoasa, se absoarbe repede in piele, iar mirosul este demential. Cu aceste ingrediente am obtinut 50 ml de crema  Nu a fost greu, dar a trebuit sa fiu foarte rapida pentru ca ingredientele uleioase sa nu se solidifice. A meritat! Sunt multumita de rezultat!! Poate vei incerca si tu.... ;)

O seara linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu