duminică, 21 februarie 2016

Tips&tricks- CityBreak Milano Day 3

Hi there,

Ultima zi in Italia am petrecut-o in Bergamo. Am avut norocul ca avionul spre Cluj sa fie la 21.30. Am profitat de asta, ne-am trezit de dimineata, am servit micul dejun si ne-am indreptat cu autobuzul spre aeroport. Ne-am lasat bagajele aici si am iesit la plimbare spre old city of Bergamo. Am ajuns in centru cu transportul in comun, apoi am luat furnicularul.

Vremea insorita a tinut cu noi, ca de altfel pe tot parcursul excursiei. Ne-am bucurat de stradutele inguste pline de istorie ale vechiului oras cetate, Bergamo.











Am urcat in turnul cu ceas, care e un simbol al vechiului oras. Constructia dateaza din sec. al XII-lea, purtand denumirea populara, the Big Bell Tower. Privelistea de sus ne-a lasat fara cuvinte.






Plimbarea noastra s-a incheiat cu vizitarea duomului vechiului oras Bergamo.




Cam asa am petrecut 3 zile minunate in Italia. In ultimele postari am incercat sa va relatez cum ne-am organizat timpul, ce am vizitat. M-as bucura daca am reusit sa va inspir si daca ponturiule mele v-au fost de folos.

O seara minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu