duminică, 14 februarie 2016

Tips&tricks- CityBreak Milano Day 2

Hi everybody,

Azi voi continua sa va povestesc cum ne-am petrecut ziua a 2-a a calatoriei in Italia. Am optat sa vizitam Como. O locatie minunata, unde domneste linistea. As putea spune ca este un Monaco al Italiei. Am cumparat bilete dus-intors cu o seara inainte. Dimineata cu trenul de la ora 8 am calatorit cam 40 minute pana in Como.


Am luat ferry-boat-ul si am facut un tur asfel: Como-Tavernola-Cernobbio-Moltrasio-Torno. Au fost 4 opriri, unde se putea cobori si lua ferry-boat-ul urmator, Acestea veneau foarte des la cam 30 minute -1 ora. Biletul cumparat la imbarcare era valabil indiferent de cat timp doreai sa stai in una din destinatiile de mai sus.





Noi am optat sa facem 3 opriri:Tavernola, Cernobbio, Torno. Ne-am lasat pierdute pe stradutele inguste, admirand imprejurimile si bucurandu-ne de vremea superba.






Am fost impresionate de bisericile grandioase care erau deschise tot timpul chiar daca nu era nimeni in interior.




Din Torno am luat ferry-boat-ul cu care ne-am intors in Como.





Din Como am luat trenul cu care ne-am intors in Milano. A fost o zi minunata! Daca calatoriti prin zona va recomand cu drag aceasta destinatie, este de vis si ar fi pacat sa o ratati.

O seara placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu