luni, 16 octombrie 2017

Malta- part I


Hello friends,

Va marturisesc ca am petrecut o vacanta minutata in Malta. In cateva postari voi incerca sa va impartasesc din aceasta experienta minunata. A fost o vacanta DIY (do it yourself), dar ne-am facut rezervarile pentru avion si casare prin wizztours.
Este a doua oara cand procezez astfel, anul trecut am fost in Spania, pe Costa Brava, si recomand aceasta metoda, iar daca prindeti si discount e chiar super. Am petrecut 7 zile in Malta, urmarind sa imbinam vizitarea principalelor obiective cu relaxarea si odihna pe plaja savurand lectura cartii pe care o citesc acum, Torente.

Ziua 1

In prima zi am vizitat Valletta. Valleta este capitala Maltei şi locul în care poţi găsi numeroase atracţii turistice. De aceea, trebuie inclusă obligatoriu pe lista ta. Aici trebuie să vizitezi Co-Catedrala Sfântul Ion, un important centru religios creştin păstrat încă din secolul XVI, care este dovada importanţei şi avuţiilor Cavalerilor Maltezi, soldaţii cu misiunea sfântă de a proteja Europa şi credinţa catolică de atacurile Imperiului Otoman. În centrul orașului Valletta poţi vizita şi Palatul Marelui Maestru al cavalerilor, o clădire superbă, acum folosită pentru diverse ceremonii şi activităţi festive. Cu excepţia părţii de clădire care găzduiește Parlamentul şi biroul preşedintelui Maltei, clădirea este deschisă turiştilor. Tot în Valletta, vizitează Teatrul Manoel, cea mai veche clădire de teatru din Europa, zona portuară din Valletta, poarta oraşului, Grădinile Barracca și Fortul Sf. Elmo.















 Am incheiat ziua admirand apusul soarelui.


Stay close, to be continued....

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu