marți, 17 octombrie 2017

Malta- part II

Hello,

A doua zi am ales sa fie una mai relaxanta, so, destinatia noastra a fost Laguna Albastra din insula Comino. Pentru cei ce preferă să se bălăcească şi să facă băi de soare, Insula Comino şi a ei Lagună Albastră este destinaţia malteză perfectă
. Laguna Albastră este o "piscină" gigantică, situată între Insula Comino şi Insula Cominotto. Înconjurată de stânci şi grote, insula este o rezervaţie naturală şi un sanctuar pentru păsări. De aceea, ea este aproape neatinsă de om.
De-a lungul intregii vacante am circulat cu mijloacele de transport in comun, chiar din aeroport ne-am achizitionat o cartela in acest scop, valabila o saptamana si care a costat 21 EUR, permitandu-ne astfel transport nelimitat pe toate liniile. De altfel, ori de cate ori eram in incurcatura intrebam soferii de autobuz, care au fost foarte amabili sa ne ajute.
Pentru a ajunge la Laguna Albastra am luat autobuzul pana la locul de imbarcare, apoi ferry.









Toata ziua am stat la soare si ne-am balacit. E un obiectiv de neratat daca iti planifici o vacanta in Malta. Iti recomand sa ajungi inainte de pranz pentru a prinde sezlong. E o locatie izolata, dar cu multe puncte de aprovizionare. Am fost surprinsa de preturile relativ mici, gen un sandwich 3 EUR, un fresh la terasa de pe plaja 3-4 EUR, in general preturile in Malta sunt chiar OK. E adevarat, nu am luat masa la restaurant, noi avand hotel cu demipensiune.

To be continued...

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu