miercuri, 13 martie 2019

10 days in Thailand- part I

Hello,

Thailanda..., de mult timp visam sa ajung in aceasta tara, despre care mi-au povestit prietenii care au vizitat-o. Pe langa asta, e super tare sa calatoresti intr-o tara exotica cand la noi e iarna.

Zborul a fost din Bucuresti cu Qatar Airways, 10 ore cu escala in Doha. Cei de la Qatar sunt top, servicii foarte bune, conditii super, iar in ceea ce priveste mancarea ne-au oferit un meniu cu trei variante din care se putea alege. Pentru a ajunge in Thailanda e nevoie de viza, daca durata sejurului e pana in 15 zile viza se obtine din aeroport, trebuie completat un formular si atasat o fotografie tip buletin, costul este de 50 EUR. Cand am ajuns noi era o perioada de gratie, nu am platit viza. Moneda este Thai Baht (THB), 1 EUR=36 THB, 1 RON=7.5 TBH.
Am aterizat in Phuket, unde am avut cazare tip sejur. Exista mai multe variante de petrecere a timpului liber: plaja, apa a fost minunata, nisipul fin, sau excursii pe insulele din imprejurimi. Seara este foarte placut sa iesi la plimbare, iar cina se poate servi fie la restaurant sau in piete.
Prima zi a fost una de relaxare dupa un zbor lung si obositor. Plaja era la 2 minute de hotel.

De-a lungul plajei erau comercianti care vindeau fructe curatate pregatite pentru a fi mancate (au fost preferatele mele), smoothy-uri din fructe exotice locale, apa sau mancare. Preturile erau foarte acceptabile. Un smoothy la 500 ml era 80 THB, cam 10 lei. Temperatura a fost foarte prietenoasa, seara 26 grade, iar ziua ajungea pana pe la 33-34 grade. Cand iti alegi perioada in care vrei sa mergi in Thailanda este foarte important sa tii cont de sezonul ploios. Nimic nu e batut in cuie in sensul ca in varf de sezon poate ploua, iar in sezonul ploios poate ploua 2 zile sau deloc. Perioada pe care am petrecut-o in Thailanda a fost 12-21 februarie, considerata varf de sezon.

Vorbeam mai sus despre mancatul in piata. Cam la asta m-am referit.



Phuket e o statiune cu o viata de noapte foarte activa. Zona de cluburi este extrem de populata.





Este foarte placut sa iesi seara la plimbare.
 


Voi reveni in postarea urmatoare cu detalii despre prima excursie pe Phi Phi Island. Stay close.

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu