joi, 20 octombrie 2016

5 zile in Barcelona & Costa Brava IV

Hello again,

Ultima zi a vacantei...Avand avionul doar spre seara, ne gandeam ce-am putea face; sa pierdeam vremea prin Barcelona, nu ne suradea, so ne-am hotarat sa facem o mica excursie spre Tossa de Mar,
situata cam la 2h cu vaporasul de Santa Sussana. A fost o decizie putin riscanta, avionul fiind in aceeasi zi, dar am privit situatia cu optimism. Dimineata se arata putin innorata, dar fara ploaie. Am fost foarte placut surprinsa de soarele care si-a facut aparitia pe masaura ce ne apropiam de Tossa de Mar.





Tossa de Mar este un orasel splendid, cu strazi pietruite, un castel antic magnific, munti spectaculosi si vai pline de vegetatie. Cea mai atractiva parte a statiunii o constituie insa centrul istoric - Villa Vella, unde s-au pastrat intacte zidurile si turnul de aparare. Aceasta parte a orasului dateaza din anul 966, iar castelul a fost construit in 1187.

















Am avut ceva stres in drum spre aeroport, dar ne-am incadrat in timp. Analizand putin in urma, m-am bucurat de modul in care s-a terminat vacanta, vizitand aceasta statiune superba. Recomand cu mare drag chiar un sejur prin aceste locuri.
Minivacanta de 5 zile in Spania a fost o binecuvantare pentru mine din toate punctele de vedere.
M-as bucura daca vei gasi un strop de inspiratie printre aceste randuri!

Hugs,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu