miercuri, 8 iunie 2016

7 zile in Tenerife part I



Hey there,


De doua saptamani m-am intors din Tenerife si m-am gandit sa-ti povestesc si tie cum a fost. Este o destinatie superba pe care o recomand tuturor celor care iubesc marea si soarele. E drept am calatorit

24 h sa ajungem aici. Eu fiind din Cluj, a trebuit sa ajung in Bucuresti, apoi pana in Madrid si intr-un final in Tenerife. Dar am inteles ca deja s-au introdus curse directe Bucuresti-Tenerife.

Noi am avut cazare in Puerto de Santiago, partea sudica a insulei. Este foarte important de mentionat faptul ca insula se imparte in doua – partea de nord si partea de sud, despartite de muntele Teide de origine vulcanica, cu varful Pico de Teide care are 3718 m, fiind cel mai inalt din intreaga Spanie. Insulele Canare apartin teritorial Spaniei, desi sunt mai aproape de costa de vest a Africii decat de Peninsula Iberica.
Partea de nord a insulei are specifice orasele coloniale Santa Cruz de Tenerife si Puerto de la Cruz, are o vegetatie foarte bogata, o clima mai ploiasa si soluri foarte fertile pentru agricultura. Partea de sud are mult soare si o vegeratie arida, insa temperatura se mentine constanta si e ideala pentru corpul uman.


Pentru prima zi ni s-a propus o excursie de trei ore cu vaporasul in larg sa vedem balenele pilot in mediul natural. Ne-am deplasat in portul din Puerto de Colon, o statiune minunata despre care iti povestesc putin mai tarziu. Vreau sa precizez ca am inchiriat masini cu care ne-am deplasat, putand astfel explora mai bine insula.





Cand ne-am intors am stat putin la plaja in Puerto de Colon.





Zilele urmatoare voi continua cu alte istorisiri din Tenerife.

O seara linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu